Skriveliskriva bloggeliblogg...

Ja, det är väl dags att ge sig in i bloggarsvängen. Jag har ju trots allt både tangentbord och någorlunda förmåga att få ner bokstäver i en ordning så det kan utläsas och ges en mening. Jag förstår att om du hittat hit av en slump och egentligen inte vet vem i helvete jag är, så skulle du uppskatta om jag berätta det nu. Men vi får väl se om jag kommer gå in närmare på det. Vi tar det sen. Jag ser ut ungefär så här i alla fall...
image1
...och det kanske säger en hel del. Vad vet väl jag. Bilden är inte helt ny, men ändå rätt representativ.

Det var väl en fantastisk första blogg? Snart kommer ett riktigt inlägg, inte ett sånt här med allmänt bjafs.
Ha en trevlig, um, morgon!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du är sött! Älskar dig!

2008-05-14 @ 07:23:51
URL: http://www.boresund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0